ארכיונים: פרוייקטים

עבודות לחרדים

  מטרה: הנגשת תעסוקה במגזר החרדי, עם דגש על צעירים. אתר הדרושים הגדול במגזר החרדי, מיזם לעידוד וקידום תעסוקה לחרדים היוצאים לשוק העבודה. סטטוס: פועל באתר מצליח וברשתות החברתיות (בהובלת

משרד שידוכים "גפנים"

  מטרה: פתרון ומענה לבחורים ובחורות עובדים וסטודנטים חרדים. קהל היעד: צעירים וצעירות חרדים, סטודנטים ועובדים. סטטוס: הוקם משרד שידוכים הכולל: משרד, מאגר מידע, אתר לשדכנים ומנהלת משרד וכן שת"פ

אנגלית לילדים

קורסי לימוד אנגלית לילדים, כתחליף לעובדה שברוב מוסדות הלימוד לא לומדים אנגלית. קהל יעד: ילדי כיתות ג-ו בנים חרדים. סטטוס: כ120 ילדים ב12 חוגים החלו את הקורס. תקציב נדרש: 80

איגוד מטפלים חרדים

  מטרה: יצירת איגוד מקצועי לחרדים העוסקים בתחום בריאות הנפש קהל היעד: כלל הציבור החרדי, מטפלים חרדים. סטטוס: האיגוד בשלבי הקמה מתקדמים (קבוצות עבודה ומתנדבים, שלבי הקמת עמותה). תקציב נדרש:

בית מדרש למחשבה יהודית – ועד לחכמים

רקע עולם התורה החרדי ובתי המדרש עוסקים כיום באפיק צר מאוד בתורה. מתוך עולם שלם של תורה, נביאים, כתובים, משנה, מדרשים, תלמוד בבלי, ירושלמי, גאונים, הפילוסופיה בימי ה"ראשונים", מחשבת ישראל

כתב עת "צריך עיון"

כתב עת אינטלקטואלי, לקידום ופיתוח חשיבה תורנית-חברתית אינטלקטואלית. קהל יעד: ציבור חרדי חושב ברמה גבוהה. סטטוס: בשיתוף קרן תקווה החל תהליך של כתיבה על מנת לאפשר פיילוט. תקציב נדרש: 250

מכון מד"ת – מכון מחקר למדיניות תורנית

מטרה: לפתח מדיניות ציבורית תורנית בנושאים שונים. קהל יעד: מעצבי מדיניות, חוקרים, דעת קהל חרדית ושאינה חרדית. סטטוס: המכון כתב מסמך מדיניות "תפקיד הרב בישראל" עבור הרבנות הראשית, וכעת עוסק

שדולה לקידום הזרם החרדי המשתלב

  מטרה: קידום צרכי הזרם החרדי המשתלב בנושאי צבא, תעסוקה, חינוך והשכלה. קהל יעד: ח"כים ומעצבי מדיניות ודעת קהל. סטטוס: בשלבי תכנון ומציאת תקציב. תקציב נדרש: 100 אש"ח.    

הכשרת יזמים חברתיים

מטרה: איתור ועידוד צעירים (גילאי 20) להשתלב בעולם היזמות החברתית-תורנית. קהל היעד: צעירים וצעירות חרדים. סטטוס: הושגה תרומה של 10 אש"ח ומוכנות לשת"פ עם גופים שונים (פרזנטיס והמכון הישראלי לדמוקרטיה)

כנסי נושאים שונים

כנסים שנועדו להעלאת מודעות לבעיה ו/או לפתרונות, יצירת הד ציבורי שיוביל לעשיה בנושא. כך התקיימו בעבר כנס החינוך – קידום מודעות למוסדות החדשים המשלבים גם לימודי חול בתכנית הלימודים, ומאפשרים